Accepterad William Stone | Ban överklagan [BotMelwin

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

William

Icke Medlem
Meddelanden
372
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198273965456/

Ditt Hex-ID: 110000112b2ad90

Vad är din discord tagg? Wille#6958

Vem var det som bannade dig? Amyar

Hur lång tid var din ban? oklart men står just nu att det är 2 dagar och 3 minuter kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft -Amyar Återsår 2 dagar 0 timmar 3 minuter osv.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte riktigt men skriver denna överklagan för att få svar på det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på eventet (THE PALACE) med min karaktär Aron Kort och var där hade några scenario med folk osv. Jag själv tycket inte jag gjorde fel men det får Amyar svara på

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså om jag inte vet vad jag gjorde för fel är det lite svårt att veta om det är en felaktig ban eller inte

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. N/A

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Efter som att jag är bannad för suntförnuft skulle jag försöka förbättra min rp over all. Men när Amyar svara på den här och säger varför jag blev bannad så kommer jag att förbättra det jag gjorde fel och förbättra mitt/minna fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer så klart att göra saker på ett annat sätt när jag vet först vad jag gjorde för fel som kommer kunna lätta det för mig att veta vad jag inte för göra exakt

Har du läst våra regler? Ja

Tjenare. Står i loggs att amyar har un bannat dig så det är bara in och köra, Annars skicka pm till mig så kan vi kolla varför du blev bannad. Men som sagt står du är un bannad.

Tjenare. Står i loggs att amyar har un bannat dig så det är bara in och köra, Annars skicka pm till mig så kan vi kolla varför du blev bannad. Men som sagt står du är un bannad.
Står att jag fortfarande är bannad, men har pm dig

Tillbaka