Accepterad William Stone | Ansökan till Whitelist Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

William

Icke Medlem
Meddelanden
372
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad heter du på discord? Wille#6958

Ange ditt födelsedatum 22 December 2005

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som får mig till att ansöka till medlem-ansvarig är att jag vill se hur jag och andra kan påverka server genom att dem förklarar vad dem skulle göra i olika scenarion och att dem berättar hur vissa regler fungerar som t.ex. Sunt förnuft, VDM, RDM, Copbait, Power-Gaming osv. Det som också gör att jag söker till Medlemskap ansvarig är att server är väldigt populär och jag tror dem kommer fortsätta vara det.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Eftersom att jag tycker att jag är mycket mer aktiv i discord än vad jag är in-game som då gör att jag skulle kunna ta många intervjuer och ansökningar. Det är snart sommar lov och då tror jag att server kommer att bli mycket mer aktiv som gör att det skulle kunna behövas mer folk som tar intervjuer och ansökningar. Ni borde välja mig också efter som att jag själv tycker jag är bra på läsa hur folk är som person, alltså att jag tänker mycket om jag var i deras position. Jag tycker själv att jag är ganska bra lyssnare och pratare. Jag är en ganska pratglad person, som gillar att göra folk glada. Sen ibland så kan det bli så att dem inte blir glada men då finns det alltid ett svår på det.

Hur personer ska vara för att få vara medlem:
Jag tycker att personer som ska vara medlem ska kunna ungefär mellan 7-9 av grundreglerna på server (Som finns på forumet)
Jag tycker att personen ska ha en bra förklaring hur personen karaktär gör i olika situation och varför. Alltså att det ska alltid finnas en mening med hur man ska vara osv.
Sen en av dem viktigaste sakerna förutom att personen ska kunna regler och hur den ska vara under vissa scenarion. Det är hur man beter sig allså mot folk, då menar jag att man ska inte gå ooc och säga att person borde sluta spela för att den har en ljus röst. Sen så får man inte dra onödiga kommerntarer mot folk. Att man ska då kunna hålla dig till sin karaktär och inte bryta hur man pratar med folk beronde på deras ålder osv.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att alla mänskor ska bli behandlade på ett bra sätt oavsett kön. Jag tycker att om personen inte har gjort något super stort borde personen i alla fall få en chans att förklara varför personen gjorde det osv. ifall jag blir Medlem-ansvarig kommer jag att bemöta alla personer lika. Det spelar ingen roll vilket kön dem har eller hur gammal dem är, man ska alltid kunna ge dem en chans att bevisa att dem inte är som dem blir tex kallade att vara. sen ska man inte bemötas en ikke-medlem dåligt den personen ska alltid kunna få chansen att kunna vissa att den är rätt person för att få vara medlem, och det är därför denna ansöka och intervjuerna är skit bra. (Tycker jag)

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle kunna vissa personen reglerna för att kunna vara Medlem och vilka mål man ska ha och inte ha. Det ska inte vara svårt att förstå vilka regler en Medlem får göra och inte göra då skulle inte personen vara redo för att förtjäna rollen. Jag skulle lägga några kvar på personen osv. Att jag har några scenarion frågor som jag skulle vilja att personen svara så realistiskt som möjligt och att personen inte bara är här för att råna banker och inte skapa några scenarion med andra, att personen faktiskt vill lära känna folk och kanske börjar rp med dem personerna osv. Att man inte bara är här för att fokusera på att tjäna pengar och att faktiskt vilja ha roligt genom att skapa roliga eller intensiva scenarion med folk.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att dem ska kunna se skillnaderna på vad man får göra och inte göra. Kunna första att allt handlar inte om att skapa korta scenarion som slutar med bråk, att ibland kan det behövas ett sjukvård scenarion som kan skapa roliga/bra scenarion (om man inte gillar sjukhus scenarion). Att man ska kunna förstå vilka konsekvenser man kan få ifall man inte har läst reglerna t.ex. och att man inte bara tänker på att saker ska sluta med våld, att det kanske skulle kunna vara roligt med att kanske åka och fiska dricka en redbull eller något. Att jag ska kunna läsa av personen att det inte ska handla om olagliga saker osv.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ansvaren som jag uppfattar att man måste ha som en Medlemskap Ansvarig är att man ska kunna vara en aktiv person som tar intervjuer och läser ansökningarna. Jag har också ett ansvar att förstå personen sida och att den inte kommer hitta bara för att förstöra för folk, att den faktiskt vill roleplay.

Hur ser din aktivitetet ut? Kommer utgå hur en helg ser ut efter som att det är lov. Jag kommer att ha sommarjobb period 1 börjar 15 juni-2 juli. Jobbar från 09:00-14:00
Under sommarjobb period Måndag-Fredag 15:00-17:00 18:00-20:30
Lördag-Söndag 11:00-13:00 16:00-17:30 20:30- 22:30.
Under sommarlovet Måndag-Söndag 10:00-14:00 17:30-19:00 20:00-22:30

Det är lite svårt att skriva men kan förklarar bättre om jag tas till intervju.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? N/A

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Min dyslexi kan ha varit en lite jävel under texten så jag kan ha skrivit eller byt ord till fel ord.

Senast ändrad:
Tillbaka