Nekad William Stone | Ansökan till Servervakt (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William

Icke Medlem
Meddelanden
372
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille Lindbom

Ange ditt födelsedatum 22 December 2004

Vad heter du på discord? Wille#6958

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag brukar spela runt 6-12 tiden på helgerna och på vardagarna spelar jag runt 7-9 tiden.

Hur länge har du spelat på Unive? Lite mer än två veckor om jag är korrekt.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Försöka få bort folk som cop baiting eller failrp.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Just nu känner jag att jag har mött folk som cop baiting utan nån riktig anledning och då känner jag att om jag hade kunna var sv hade jag kunna hjälpa server och kåren

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror jag kommer kunna bidra till att göra Unive bättre för då kommer jag kunna få bort folk som cop baiting eller failrp.

Varför ska just du bli servervakt? Ni borde välja mig som server vakt för att jag känner att det kan behövas mer sv (och support/mod.) för att kunna nå och få en bättre rp på server och få bort dem som inte är där för rp och istället lalla.

Varför vill du bli servervakt? Jag känner att jag vill kunna hjälpa server genom att få bort dem som inte kan följa regler och bara är här för att förstöra. Sen vill jag också kunna vara den för att vissa er att jag gillar att hjälpa till genom olika sätt och det här var ett sätt för mig att försöka hjälpa server.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan inte några commands på denna server men tror att om jag ska kicka någon så är det "kick" "id" "reason"

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag fick en varning 1 men den skrev aldrig ut så då blev det borttagen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Inte just nu.

Utveckla mer och skicka in en ny ansökan om en vecka.

mvh Acho

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka