Nekad william persson | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william persson

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229016612/

Ditt Hex-ID: SteamID: STEAM_0:0:1999734 SteamCommunity ID: 76561197964265196 SteamCommunity URL name: bob URL: http://steamcommunity.com/profiles/765.. or http://steamcommunity.com/id/bob

Vad är din discord tagg? Persson#3704

Vem var det som bannade dig? Philip320's server

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: erbdyu Anledning: OOC in-game Går ut om: 19 dagar 23 timmar 59 minuter Placerad av: 320master ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? förr att jag råkade säga Philip320's namn först trode jag det var en vanlig tjej men det var Philip som min kompis var det var inte meningen att säga ditt namn philip

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt med min kompis nere vid piren sen bestämde vi att vi skulle åka å då sen när vi kom tillback å då såg jag han men viste inte att det var philip först sen sa min kompis att det var du och då sa jag philip å då märkte jag skit

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna banen är inte felaktig utan denna banen är helt rätt. Jag står för att jag gjort fel och hoppas jag kan få en andra chans. Jag ska bättra mitt rpande ingame och förhoppningsvis inte bli bannad några fler gånger.
Ber om ursäkt till ALLA inblandade och är verkligen ledsen för jag förstörde scenariot. Ber om ursäkt för de.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag och min ingame flickvän var på piren med min kompis Bosse Alfsson. Då blev Bosse kidnappad mitt framför ögonen på mig och min flickvän. Då valde jag och min flickvän att köra efter för att försöka hjälpa honom att fly från dem så han inte skulle skadas eller bli dödad. Då så stannade dem som kidnappat Bosse och hoppade ut ur bilen nästan uppe i sandy.
När min tjej och jag kom dit och såg Bosse med en kniv runt halsen valde jag att börja slå han som höll kniven runt Bosses hals för att försöka få dem att släppa Bosse. Men istället dödade dem honom och då började jag slå honom ännu mer. Och sa att dem kommer ångra de dem gjorde mot Bosse. Och då kom hans 3 andra kompisar som också var där uppe och började slå mig och då slog jag alla dem sen vart jag bannad för RDM.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag att tänka efter när jag spelar

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte göra samma sak och tänka på vad jag säger

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja såklart jag gör

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka