Nekad William Neidert | Whitelist ansökning [Jonathan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Will69

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198842591045/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? WILLIAMHETERJAG

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William och är 20 år gammal och min uppväxt har vart väldigt dålig för mina föräldrar skildes och min pappa drack mycket alkohol och sedan slog min mamma och det är därför jag vill jobba som sjukvårdare för att hjälpa folk som är skadade och sånt.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill bli en sjukvårdare och jag är en seriös rp:are och jag vill få mer scenarion en vad jag vanligtvis gör.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill bli en sjukvårdare och jag är en seriös rp:are och jag vill få mer scenarion en vad jag vanligtvis gör.

Hur hittade du Unive? På tiktok så skrollade jag lite och hittade Multistaden så jag trodde att det skulle va en kul grej så jag testade och det var kul.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli en bra sjukvårdare och att bli ännu bättre på att rp:a

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har aldrig spelat på nån annan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka