Accepterad William Neidert | Medlem ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Will69

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198842591045/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? WneidertW#7406

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en svensk person som heter William Neidert. William Neidert har ett stort intresse av snabba fordon specielt sport hojar/crossar. William hade det svårt för att hans pappa var alkholist och William blev slagen när han kom hem från skolen eller när han hade varit ute på kvällarna. En dag så kom social tjänsten och hämtade upp William och satte han i ett foster hem. William tyckte det kändes konstigt med en ny familj. Men Williams ny familj var trevliga och dem försökte ta hand om William så bra som möjligt. Men William hade det svårt i skolan han var en av dem stökigaste för att William hade jätte lätt att bli arg och han kunde inte sitta still eller sitta tyst. William slutade gå till skolan för att folk skrattade åt honom för att han var så normal. William hade hem skola istellet. William fick extra mycket hjälp av både en privat lärare och lite av sina föreldrar. William började snatta från butiker och han började bli lite krimminell. Efter som han inte hade några normala vänner så blev han indragen stökiga ungdoms gäng som smällde fyverkerier på hus och sånna där grejer. En dag så sköt William en Airbomb på ett hus och polisen tog han. William blev hemskickad och han ångrade att han hängde med det dära gänget, han visste att det inte var bra att va med dem men han hade inget val för ingen annan ville vara vän med honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem? jo för att jag försöker få så alla har det riktigt jäkla kul i olika scenarion oavsett om man förlorar eller vinner. Jag ska försöka att bli en mycket bättre rollspelare än vad jag är nu. Och så vill jag lära känna mycket fler vänner och ha riktigt kul. Jag kommer rp:a så bra som möjligt tillexempel om någon riktar vapen mot mig så ska jag rp:a ut det som händer så bra som möjligt i det scenariot.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig intresserad är att det ser ut som at folk rollspelar med suntförnuft och att folk inte använder powergaming så mycket.

Hur hittade du Unive? En kompis rekommenderade den hära servern till mig men han spelar tyvärr inte.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål ´med mitt rollspel är att bli en mycket bättre rollspelare och att rollspela så bra som möjligt i olika situationer.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli en mycket bättre rollspelare och att lära känna nya personer och så klart jag var nära på att glömma att ha jäkligt kul!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte eller jag spelar en server där du driftar bilar den servern heter Velocity. Men jag spelar den inte mycket alls.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka