Accepterad william... | Medlem ansökning [luckeee.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william...

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? wille#7017

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2010

Berätta om din karaktär. Namn: Erik Lindberg. Ålder: 32 år, Erik föddes och växte upp i en liten stad i norra Sverige, där vintrarna var hårda och somrarna korta. Hans pappa, Anders, var en respekterad polis, känd för sin rättvisa. och hans mamma, Lena, var en omtänksam sjuksköterska som alltid satte andra före sig själv. Erik hade en lugn barndom, fylld av fisketurer med sin pappa och långa samtal med sin mamma om livet och rättvisa.

Redan i unga år visade Erik en stark känsla för rätt och fel, vilket drev honom att följa i sin fars fotspår och utbilda sig till polis. Han gick ut polisutbildningen med toppbetyg och började arbeta i sin hemstad. Under sina tidiga år inom poliskåren visade han sig vara en bra utredare med en stark känsla för rättvisa. Han var särskilt bra på att läsa människor och förstå de, en färdighet som skulle komma väl till pass senare i livet.

En tragisk händelse förändrade dock Eriks liv för alltid. Under ett rutinuppdrag blev hans partner och bästa vän, Johan, dödad i tjänsten. Det var ett bakhåll, och Erik kunde inte skaka av sig skuldkänslorna över att ha överlevt medan Johan dog. Han började ifrågasätta rättssystemet och sin plats inom det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? 1. Min karaktär kommer att engagera sig i realistiska och välgenomförda kriminella aktiviteter som rån, smuggling, utpressning och andra olagliga affärer. Genom att planera och genomföra dessa aktiviteter med omsorg och realism, kommer jag att bidra till att skapa en autentisk och spännande miljö.

2 Jag strävar alltid efter att bidra med högkvalitativ RP. Detta innebär att jag kommer att interagera med andra spelare på ett sätt som är trovärdigt och engagerande. Jag kommer att utveckla min karaktärs personlighet och bakgrund för att säkerställa att varje interaktion känns meningsfull och berikande för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du, som spelare, inte bara fokuserar på din egen karaktärs framgångar och fördelar, utan också arbetar för att skapa en intressant och rättvis upplevelse för alla inblandade parter. Detta innebär att du ibland låter din karaktär förlora eller möta motgångar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? tex: man får inte vdma (random vechicle dethmath) och rdma(random wepon dethmatch). man får inte heller spela för makt och pengar. man får inte göra copybait och fear rp. osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har mycket erfarenhet tex: på servern: valize roleplay,mortal roleplay och ortenwave. har spelat sen 2022

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ni kommer inte ångra er!!!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka