Nekad william... | Medlem ansökning (Leonari7)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william...

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? wille#7017

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär hetter abdi ali och han är 23 år gammal och han älskade att spela fotboll men när han var 10 år så behövde han sluta för att dom inte hade råd med att abdi ali skulle gå på fotboll han hade en tuff uppväxt det var bråk efter bråk och mord efter mord när abdi ali var 12 år så blev hans pappa skjuten av det kriminella nätverket vårby det var tufft för abdi ali och hans mamma. hans mamma dog två år efter att abdi ali s pappa hade blivit skjuten så nu är det bara han och hans lillebror kvar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bra och hög rp nivå och en rolig rp. men jag kan och så bidra med att försöka utväckla unive så mycket som går.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för mortpartnens vinst i ett scenario innebär att tex om man gör ett bank rån då är det inte så roligt att ha värsta op bilen så man flyr på en minut men om man spelar för motpartnens vinst då tar polisen en ibland för då blir det roligt för båda parter.

Hur hittade du Unive? jag har titat på unive sen dag ett och sen en dag så gick ja in på unive och då blev jag kär direct

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka