Accepterad William Lorentzon | Whitelist ansökning (Pontus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William Lorentzon

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: William Lorentzon

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198881406934

Vad är ditt namn i verkligheten? William Lorentzon

Vad är ditt discord namn? Bram420#6364

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jerry Shalgren, han är en ganska lugn och trevlig person på 20 år. Han är från Göteborg och har nyligen flyttat från sin mamma. Hans pappa är inte med i bilden på grund av drogmissbruk våld mot både Jerry och hans mamma. Han har nu flyttat till den här staden för att börja ett nytt liv och försöka hamna på rätt spår i livet. Han har vart med om mycket så han är inte den mest stabila personen när det kommer till känslor, dem är lite upp och ner hela tiden. Han har inte hittat några specifika intressen än eftersom han nyligen har börjat leva ett mer normalt liv men det kommer nog bli nya intressen som han får med tiden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag känner att jag har gjort en bra och intressant karaktär som förhoppningsvis kan bidra till en trvlig och rolig server. Jag har aldrig spelat RP förut så kanske tar ett litet tag innan jag kommer helt in i det men skulle vilja göra det på den här servern. Skulle vilja träffa lite nytt trevligt folk att spela med och bara ha allmänt kul.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Skulle vilja komma in i en bra RP comunity och denna servern verkar bra gjord och intressant.

Hur många timmar har du på FiveM? 0h

Hur hittade du Multistaden? Jag bläddrade igeom servrarna på FiveM och tyckte att den verkade intressant och bra gjord.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka