Accepterad William kjällman | Medlem ansökning [adem]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William Kjällman

Vad är ditt discord namn? william_kjaellman12

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Per Strand, han är 25år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Beslutsångest, Modern, Prestationsångest.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Per kommer från en fattig by utanför Unive city och har ett intresse av bilar och motorer. Per hade alltid en tanke av att han skulle bli en person som sålde bilar och vär bäst på det. Men per mådde inte alltid så bra eftersom han inte alltid var säkert att han skulle få äta och leva. Doms familj var fattig och mådde inte bra. Men när pär var 16 gjorde han ett val som kunde gå bra eller dåligt, Per flyttade till Unive centrum och började jobba på ett taxi företag eftersom hans intresse var bilar. Men nu satsar han att jobba på en bil affär, och ha en familj med hund och barn.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra genom att vara social och seriös i RP. Och att jag sprider glädje i staden. Jag bidrar också med rolig RP, och att alltid vara realistisk så alla får en bra RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.EX: Securitas/Polisen stannar mig och frågar ett par frågor så åker jag bara iväg istället för att vara social. då blir det dålig roleplay eftersom det gör man inte i på riktigt/irl.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot reglerna. Det som hände var att jag snodde en polisbil. Men jag lärde mig av det att även fast man vill saker, är det inte alltid rätt att göra.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Några av serverns regler är att man inte får Random Death Match (RDM). En till av serverns regler är att man får inte heller COPBAIT.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag hade velat säga att jag har spelat mindre på senaste tiden, men om jag blir godkänd så kommer jag spela mycket mer. Och att dom som läser detta har en bra dag!

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd efter muntlig intervju.
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka