Nekad William juntti | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William juntti

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198425356689/

Vad är ditt namn i verkligheten? William juntti

Vad är ditt discord namn? Juntti#7342

Vad är ditt födelsedatum? 26 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en norrländsk man, med norrländsk dialekt. han är väldigt bestämd av sig, vill att allt ska vara på hans sätt. Han heter då Leif Erikson han är 45år. Gillar kampsport och bilar. Leif är väldigt hård av sig gråter sällan av sig. Leif har ingen familj, hans familj blev dödade av en norrländsk mördare. Leif lever ensam i en lägenhet. Hans dröm resa är att åka till Las plumas, han har alltid önskat att få åka ditt, enda sens han va ett barn. Leifs positva saker är att han är väldigt snäll och vill alltid försöka hjälpa till, men om någon gör något mot han är han inte lika snäll mot den personen. Leifs favorit rätt är kebab rulle och kött och potatis, Han gillar också på fritiden att vara på krogen och dricka öl med vänner.

Syftet med min karaktär är att den ska vara rolig och hjälp sam. att den ska vara på den goda sidan.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag kommer ha ett seriöst RP och väldigt rolig. Kommer försöka göra så att alla får ett skratt. Det känns också som att jag har goda erfarenheter inom RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på den här servern för att jag kommer bidra med ett seriöst RP, Med roliga scenarion.

Hur hittade du Unive? Jag fick tips från en discord server, och jag fastnade till den här den verkade trevlig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att det ska bli roliga scenarion att alla ska få ett skratt. att veta att jag är redo för att hjälpa till.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar lite på CentralenRP, men om den här verkar bättre blir det hel tid på den här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka