Nekad William juntti | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William juntti

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198425356689/

Vad är ditt namn i verkligheten? William juntti

Vad är ditt discord namn? Juntti#1100

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en norrländsk man, med norrländsk dialekt. han är väldigt bestämd av sig, vill att allt ska vara på hans sätt. Han heter då Leif Erikson han är 45år. Gillar kampsport och bilar. Leif är väldigt hård av sig gråter sällan av sig. Leif har ingen familj, hans familj blev dödade av en norrländsk mördare. Leif lever ensam i en lägenhet. Hans dröm resa är att åka till Las plumas, han har alltid önskat att få åka ditt, enda sens han va ett barn. Leifs positiva saker är att han är väldigt snäll och vill alltid försöka hjälpa till. Men om någon gör något mot han är han inte lika snäll mot den personen. Leifs favorit rätt är kebab rulle och kött och potatis. På fritiden gillar han att vara på krogen och dricka öl med sina vänner.
Syftet med min karaktär är att den ska vara rolig och hjälp sam.
min karaktär är en väldigt hjälp sam person gillar att allt ska vara rätt och fel, Han är också Väldigt bestämd av sig han vill liksom att allt ska vara på hans sätt, inte något svammel. Han är också en väldigt rolig person gillar att skämta.
Lite bakgrund här då, han har en bror som heter Sven Erikson, Hans familj blev dödade av en norrländsk mördare uppe i Luleå i en lägenhet. ända sens han va ett barn så har alltid önskat att få åka utomlands men det har liksom aldrig blivit av.
Min mål med min karaktär är att alla ska veta vem han är och vad han gör inne i stan. Man ska liksom veta att han finns här och man kan alltid prata med honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem på unive är för att jag är en bra rpare och kommer bidra med bra och roliga scenarion som kommer göra så att får ett skratt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig intresserad av just Unive är att det finns väldigt mycket olika jobb, och det är en stor server vilket är bra för att då kan man använda sina egansakper inom rp väldigt bra i olika situationer.

Hur hittade du Unive? Youtube/twitch/vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att alla i stan ska veta att jag finns här att jag jobbar här. Att alla ska veta att han finns här för att hjälpa till. Vill också utveckla mig själv inom rollspel asså bli ännu bättre på det, för jag älskar att rollspela det är jätte roligt. Vill utveckla hur jag pratar i olika situationer och hur jag aggerar, det finns säkert sätt man hade gjort det roligare och så att det fortsätter istället för att man dör.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är att skaffa många vänner med lefi och att få ett bra jobb.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka