Accepterad William juntti | Medlem ansökning [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William juntti

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198425356689/

Vad är ditt namn i verkligheten? William juntti

Vad är ditt discord namn? Juntti#3333

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en norrländsk man, med norrländsk dialekt. han är väldigt bestämd av sig, vill att allt ska vara på hans sätt. Han heter då Leif Erikson han är 45år. Gillar kampsport och bilar. Leif är väldigt hård av sig gråter sällan av sig. Leif har ingen familj, hans familj blev dödade av en norrländsk mördare. Leif lever ensam i en lägenhet. Hans dröm resa är att åka till Las plumas, han har alltid önskat att få åka ditt, enda sens han va ett barn. Leifs positiva saker är att han är väldigt snäll och vill alltid försöka hjälpa till. Men om någon gör något mot han är han inte lika snäll mot den personen. Leifs favorit rätt är kebab rulle och kött och potatis. På fritiden gillar han att vara på krogen och dricka öl med sina vänner.
Syftet med min karaktär är att den ska vara rolig och hjälp sam.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att det värkar som en väldigt rolig server det är en bra RP nivå på servern det är gött folk att spela med. Har även hört att det är bra staffs här också. Har många vänner som spelar här så hade varit roligt att få spela med dom, att skapa upp ett bra rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har flera kompisar på servern men det är också mycket spelare inne så det blir roligare att RPa. Det verkar vara mycket bra admins på servern så det gör att jag är intresserad av Unive. Det värkar också som att den har en RP nivå som jag tycker så då blev jag intresserad av den här servern.

Hur hittade du Unive? Youtube/twitch/vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara så seriös som det bara går och vara en rolig karaktär som flera personer har kul att rpa med och vill fortsätta rpa med i framtiden. Jag vill göra så många roliga saker som möjligt för alla när jag rollspelar medans jag är seriös. att alla ska få ett skratt när dom är vid min karaktär att man kommer vilja vara runt mig för att få ett bra rollspel.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha det roligt när jag spelar och göra en bra karaktär som är känd för sitt bra rp. Att bli en person känd i communityn för att hjälpa andra och för att vara rolig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nja, lite AtraxRp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka