Accepterad William juntti | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William juntti

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198425356689/

Ditt Hex-ID: 11000011bb8b991

Vad är din discord tagg? Juntti#3333

Vem var det som bannade dig? Flame#1234

Hur lång tid var din ban? blev bannad från discorden

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står bara att jag inte kan joina igen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sa att en staff inte rp bra och att han är dålig på rp blev bannad för Staff disrespect. Och ångrar det väldigt mycket det va för någon månad sen jag blev bannd från dcn.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. innan jag va bannad så hade vi en diskussion priv om en felaktig ban för bugabuse och vi hade också haft en diskussion innan det också för en felaktig ban för sunftförnuft har blivit bannad av han två gånger tidigare. Då hade jag sagt sen att han va dålig på att rpa och gör felaktiga banns, och sedan blev jag bannad ifrån dcn för Staff Respektlöshet. Jag ångrar det väldigt mycket och det va väldigt onödigt av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va rätt

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldirg blivit bannd på dcn men på fivem servern två gånger suntförnuft och buggabuse då lagga jag under marken. har lärt mig att tänka lite mer på vad jag säger. Och att ta allt med suntförnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte sagt att han va dålig på rpa isället bara acceptera det och gå vidare med det. inte sagt saker som va väldigt onödigt hade bara kunnat gå vidare med det istället för att hålla på att argumentera. ber så mycket om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte slänga ut mig massa saker som jag inte menar, saker jag hade kunnat gjort annorlunda va att inte säga att han va dålig på att rpa isället bara gått vidare och acceptera det. Om jag blir unbannad så kommer det aldrig hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka