Nekad William juntti | Ban överklagan [Kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

William juntti

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198425356689/

Ditt Hex-ID: 11000011bb8b991

Vad är din discord tagg? Juntti#3333

Vem var det som bannade dig? Flame#1234

Hur lång tid var din ban? belv bannad från discorden

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står bara att jag inte kan joina igen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sa att en staff inte rp bra och att han är dålig på rp blev bannad för Staff disrespect.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade bara sagt att han va dålig på att RP och att han inte är bra på de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de va inte felaktig hade faktiskt inte läst just den reglen men har gjort det nu. tyckte de va ett bra beslut, han följd bara efter reglerna. det va jag som inte hade läst dom reglerna,

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad förut på fivem servern bara, för suntförnuft 2 dagar men den gjorde jag en banöverklagan på, och för buggabus i 26 dagar men den har gått ut nu så är inte bannad där något mer, det är bara på discorden nu. har lärt mig att lyssna på staffs att man ska va lite mer vuxen om det händer något. och att läsa discord reglerna noga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte sagt att han va dålig varit lite mer vuxen i det hela.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte sa dåliga saker till staffs, t.ex. att dom är dåliga på rp. för att det suger verkligen att va bannad man har inget att göra. och det är verkligen en jätte bra server.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka