Nekad William Johansson | Medlem ansökning [agg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? vcikemanick8

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: William Johansson 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig modig snabb

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag växte upp i Norrköping med min storebror. Vi hade inte så mycket pengar och fick ofta klara oss själva. Min bror tog mycket ansvar och försökte alltid hjälpa mig så gott han kunde. Vi hade inte alltid det lätt, men vi gjorde det bästa av situationen. När jag var yngre var jag ofta ute mycket och hittade på saker. Skolan var inte alltid så lätt för mig och ibland hade jag svårt att hitta motivationen. Men efter ett tag började jag inse att jag ville göra något bättre av mitt liv, så jag försökte ta skolan lite mer seriöst. Som person är jag ganska lugn, men om jag blir riktigt arg kan det brinna till ordentligt. Jag är också väldigt nyfiken och gillar att testa nya saker och uppleva äventyr. Ibland kan jag vara lite småbusig och följer inte alltid regler till hundra procent. Ett av mina största intressen är bilar. Jag tycker det är riktigt kul att mecka och lära mig mer om hur bilar fungerar. Samtidigt vet jag att det kostar mycket pengar att hålla på med bilar, så därför är jag också motiverad att tjäna pengar och försöka bygga upp något eget i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? respekt för regler, seriös rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte försöker vinna själv i ett scenario utan man ska också ge motparten en chans att vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm powergaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en positiv och rolig person med mycket energi

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Nekad efter muntlig intervju, Behöver finslipa på reglerna.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka