WILLIAM JOHANSONS MEDLEMSKAPS ANSÖKAN

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

william johanson221

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
? https://steamcommunity.com/profiles/76561198977897430/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? WILLIAM ÅB#9537

Vad är ditt födelsedatum? 1996

Berätta om din karaktär. William johanson

Född år 1996 och uppväxt i Göteborg, Tynnered. william har alltid varit en sprallig och utåtriktad grabb enda sen han var ung. Han har alltid varit väldigt social och är sällan den tysta typen. A växte upp i en del av miljonprogrammen pågrund utav hans föräldrars finansiella situation, han och hans syskon saknade aldrig något men han fick aldrig något extra heller. A var ensam hemma i Sverige när hans kompisar åkte utomlands, detta ledde till att han ofta "hängde" ute på gården och på så sätt så fick han andra kompisar dessa kompisar kände igen sig i hans situation och A kände sig tryggare med dom från hans område än de andra han träffade i skolan. Pågrund av att alla grabbar satt i samma båt blev dom som "bröder" och A började sakta men säkert växa ifrån sina vänner han träffat i skolan då han på något sätt växte upp snabbare, under sin barndom fick han se saker igen i hans skola ens hört om. Samtidigt som A började sina första år i högstadiet och sina första tonår blev hans föräldrars finansiella situation allt sämre och sämre, det där med att han alltid hade allt han behövde fanns inte längre. Han fick gå till skolan i samma kläder flera dagar i veckan. Hans farsas bil blev upeldad under ett upplopp detta gjorde så han inte längre kunde ta sig till jobbet och kom ofta sent vilket i sin tur ledde till att han fick sparken. A såg allt detta trotts att han låstades som ingenting hemma eller i skolan så gjorde det ont att inte kunna hjälpa sina föräldrar, han snackade ofta med sina polare om detta och dom kände igen sig i hans situation. En av hans polare tog upp att många i området och några av hans kompisar säljer knark, A kunde aldrig se sig själv göra något sånt men när hans föräldras situation blev värre blev soc inkopplade och dom pratade om fosterhem och annat A var rädd för att förlora sin familj. Under all stress och den pressen som det äldsta syskonet var han tvungen att på något sätt tjäna pengar han ringde sin kompis som tog upp iden om att börja beckna och berätta för honom vad som hänt.

A och hans vän träffades och började diskutera om vad dom kunde göra för att tjäna pengar, dom var inte gammla nog för att få ett jobb eller på något annat sätt tjäna pengar därför beslöt han att han skulle börja sälja knark han såg det som en engångsgrej inget som han skulle forsätta med utan bara göra en gång sedan med dom pengarna kunna hjälpa sin familj, hans kompis hade fixat en kran som kunde krita 50 gram hasch. Deras kran visade dom hur man väger, plastar osv och med den kunskapen började A och hans grabbar direkt. Det gick snabbt att få bort dom 50 gramen. Men när pengarna kom in insåg A att 5000 delat på alla hans kompisar inte skulle vara tillräckligt så började han inse att han var tvungen att fortsätta. Och tillsammans med sina vänner beslutade de att dom skulle köpa ännu mer och forsätta sälja, det tog snabbt för dom att bli stora och det gav dom mycket uppmärksamhet. Polisen kom på honom flera gånger med små mängder knark och kontanter men eftersom varken soc eller polisen kunde stoppa det blev han insatt på ett HvB hem, hans familj slutade prata med honom och han blev utsött av sin egen familj, detta gjorde bara saken värre och när han kom ut började han igen. Denna gången handlade om tyngre grejer hans polare hade hållt igång verksamheten och A började nu sälja kola istället för gräs och tjänade mer pengar än vad han någonsin hade kunnat drömma om. Den 19 oktober 2017 stormade polisen hans lägenhet och tog honom med 200 gram kokain och en pistol med tillhörande magasin och ammunition, det visade sig att en av hans kompisar som tidigare blivit arresterad för samma sak golat ner hela verksamheten och A blev åtlad för narkotikabrott och vapenbrott och skulle få 12 år i fängelse men kom undan med 8 år och spenderade endast 4 inne på anstalten pågrund av gott uppförande när han väl satt inne bestämmde han sig för att plugga upp sina betyg och han lyckades ta igen alla år i grundskolan samt gymnasiet. Nu vill Alejandro börja om på ett nytt kapitel i sitt liv och har därför bestämmt sig för att flytta till en ny stad med nya möjligheter.

positiva karaktärsdrag:
Social: william är en person som älskar att prata och som sagt sällan den som står tyst, han mår bra av att interagera med främlingar och skaffa vänner.
Osjälvisk: william tänker sällan på sig själv och detta är nog något han har fått som ett resultat av hans uppväxt hur han aldrig kunde må bra själv om inte alla runt om honom också mådde bra. På detta sätt är william en person som sällan tänker på sig själv.
Självstädig: william är en karaktär som kan klara sig själv, detta kan vara både negativt och positivt men Alejandro hatar att be om saker från andra och anser alltid att han t.ex. ska betala för sig själv.

negativa karaktärsdrag:
Lätt till ilska: william kan lätt bli arg och är lätt upprepad om man trycker på fel knappar. Detta betyder att han ibland kan låta sitt humör ta det bästa av honom och han kan låta sin ilska styra honom.
Paranoid: Efter william tragiska barndom och hans senaste fängelsestraff har han svårt att lita på männsikor, han är ofta paranoid och behöver tänka vad folk faktiskt vill ha med honom att göra. Detta gör det svårt för honom att lita på folk och har gjort honom mer självständig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer kunna bidra med ett seriöst och moget rollspel, jag kommer kunna ta ur det bästa rollspelet av folk och kunna göra det bästa av de scenarion jag hamnar i genom att förlänga och se till att de blir djupare. Jag tror att detta görs bättre av en medlem än en person som inte är det pågrund av alla fördelar detta medlemskapet bidrar med.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har länge spelat engelsk rp men har nu bestämmt mig för att komma tillbaka till svensk rp då flera polare jag tidigare spelat med nu på senare tid börjat gibba igen.

Hur hittade du Unive? kollade på cosmo-bt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få folk skratta och ha roligt, att kunna få bidra till att folk njuter av sin tid på denna server och att kunna få ur det bästa ur folk rent rp mässigt helt enkelt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill kunna utveckla mitt rollspel, skaffa polare och utvecklas som person. Rent IC brukar jag inte sätta upp några mål då folk oftast lägger för mycket fokus på sitt mål istället för att leva i nuet och göra det mesta av scenarion, detta leder oftast till att folk agerar utanför sin karaktär för att kunna må sina mål så snabbt som möjligt.

Tillbaka