Nekad william johanson221 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

william johanson221

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198977897430/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? hehe willim#3985

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 1996

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William johanson och är 25 år. Williams pappa jobbade jätte mycket med bilar innan jag föddes. När jag precis hade fyllt 4 år fick jag äntligen följa med till pappas bil verkstad och det var då jag började älska att hålla på med bilar. Det var då saker började gå fel. Det var min mamma hon var jag nästan aldrig med för att jag bara ville vara med pappa och hålla på med bilar. Williams mamma gillade inte bilar så mycket och min och min mammas relation blev sämre och sämre det var då hon tog livet av sig. Hon lämnade en lapp på bordet och det stod så här "Hej, Förlåt för det som hände men jag ville inte leva längre pga att vår relation i hela familjen inte var så bra och det gjorde mig ledsen och det kändes som ni skulle ha det bättre utan mig så ni kunde fokusera mer på bilar". Williamblev jätte ledsen men William stoppade inte att älska bilar bara för det. Nu när Albin precis hade fyllt 15 fick han en gammal och skruttig bil som William skulla få mecka och hålla på med tills han fick övnings köra. efter ett år så var bilen klar och William började övningsköra nästan direkt. När William hade övningskört i 2 år fick han äntligen sitt körkort. Nu när jag är 18 så skulle jag få jobb på pappas bilverkstad. Och sen rullade tiden bara på och nu är jag 25 och älskar fortfarande bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag skulle gärna bli medlem för att denna servern så rpa alla så bra och då kan jag förbättrar mina rpa nivåer. Jag skule också vilja bli medlem för att då kan man jobba på bättre job som man tjänar lite mer på och jag skulle gärna vilja jobba på mekonomen elr auto. Jag vill också kunna bidra till twitter och blocket så det blir lättare och köpa och sälja saker Plus att hitta folk.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? ur bra rp nivån är på denna server och hur bra och många som kör på denna server och då kan man träffa många nya folk som ksk gillar samma intressa som än.

Hur hittade du Unive? Cosmo_bt's tiktoks o streams.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna ha bra RP kanske vara med i något gäng och göra roliga scenarion och bara liksom vara en bra RPare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? ett otroligt bra RP spel av mig och att jag ska göra bra saker på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara unive

Tillbaka