- Meddelanden
- 15
- Reaction score
- 1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? securitas
Vad heter du IRL? William
Vad heter du på discord? hehe willim#3985
Hur gammal är du? 11
Hur många timmar har du på Fivem? 104
Varför vill du just bli chef på det jobbet? för jag älskar att hjälpa folk och jag tar häntsyn till folk.Jag är snäll,bestämd,modig och mål medveten.Det har varit en dröm att jobba hos securitas
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har ingen erfarenhet i securitas man jag har erfarenhet hos polisen jag var polis i en annan stad.
Berskiv din karaktär? min kärakter heter William johanson och älskar att hjälpa folk.Han är fööd 1996 och gillar att träna,ta hand om folk.
han är väldigt intreserad i securitas.han vill helt enkelt hjälpa folk. han är bara född med sin mamma för när han var 1 år så dog pappan av cancer och hans mamma jobbade på securitas så han fick vara med och hjälpa ibland.
Hur ofta kommer du vara inne? 2-5 timmar par dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja så klart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja såklart
Vad heter du IRL? William
Vad heter du på discord? hehe willim#3985
Hur gammal är du? 11
Hur många timmar har du på Fivem? 104
Varför vill du just bli chef på det jobbet? för jag älskar att hjälpa folk och jag tar häntsyn till folk.Jag är snäll,bestämd,modig och mål medveten.Det har varit en dröm att jobba hos securitas
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har ingen erfarenhet i securitas man jag har erfarenhet hos polisen jag var polis i en annan stad.
Berskiv din karaktär? min kärakter heter William johanson och älskar att hjälpa folk.Han är fööd 1996 och gillar att träna,ta hand om folk.
han är väldigt intreserad i securitas.han vill helt enkelt hjälpa folk. han är bara född med sin mamma för när han var 1 år så dog pappan av cancer och hans mamma jobbade på securitas så han fick vara med och hjälpa ibland.
Hur ofta kommer du vara inne? 2-5 timmar par dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja så klart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja såklart