Accepterad William.J | Medlem ansökning [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William.J

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? stealthtxd

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. Namn: William Svensson
Ålder: 35 år

Bakgrund:
William Jademyr växte upp i en småstad med en stark militärtradition. Hans far var en dekorerad officer, och det var naturligt för William att följa i hans fotspår. William anslöt sig till armen vid en ung ålder och utmärkte sig som en disciplinerad och modig soldat. Under sin militära karriär genomgick han specialträning inom underrättelsetjänsten och blev känd för sitt skarpa sinne och sin förmåga att agera under press.

Känslor:
William bär på erfarenheter från sina militära uppdrag, vilket har präglat honom på djupet. Trots hans disciplinerade yttre bär han på ärr av kriget, både fysiska och psykiska. Han kämpar med att anpassa sig till det civila livet och bära bördan av de val han var tvungen att fatta under tjänsten. Trots sina inre demoner strävar han efter att hitta lugn och mening i sitt liv.

Intressen:
William har alltid haft ett intresse för strategi och taktik, vilket återspeglas i hans kärlek till schack och andra strategispel. Han finner en sorts terapi i att utmana sig själv intellektuellt och använda sina militära färdigheter på ett annat sätt. Utöver det har han en passion för natur och utomhusaktiviteter, vilket hjälper honom att återkoppla till en mer fridfull sida av tillvaron.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är verkligen sugen på att vara en del av serverns RP och tror att jag kan tillföra en hel del kreativitet och engagemang. Jag är duktig på att skapa komplexa och intressanta karaktärer som kan fördjupa den övergripande berättelsen. Dessutom har jag redan erfarenhet av att starta och delta i olika RP-scenarier, vilket gör att jag kan bidra till att skapa levande interaktioner med andra spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst för mig innebär att jag är öppen för att låta rollspelet utvecklas på ett sätt som gynnar de andra spelarna och deras karaktärer. Jag är inte bara ute efter min egen karaktärs framgång, utan jag är beredd att skapa situationer där andra spelare får chansen att lysa och uppnå sina egna mål inom ramen för RP-historien.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått serverns regler. Några dom viktigaste reglerna är, ingen NSFW, Rasicm, Homophobi, eller något annat kränkande är tillåtet hos er

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Javisst, jag har faktiskt en del erfarenhet av rollspel. Har varit med i olika RP-communitys där jag har jobbat på att utveckla min förmåga att skapa och utforska komplexa karaktärer. Dessutom har jag fått känna på att samarbeta med andra spelare för att skapa minnesvärda och dynamiska RP-upplevelser.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Förutom mina rollspelskunskaper är jag en ganska samarbetsvillig och respektfull spelare. Jag tror starkt på att skapa en positiv och inkluderande miljö där alla kan njuta av sina RP-upplevelser. Jag tar gärna emot feedback och ser fram emot att vara en aktiv och bidragande medlem på servern. Ser fram emot att spela med er!

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka