Accepterad william hjorth | Medlem ansökning [W1lma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william hjorth

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? wille09spel

Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? ツ Xanz Ψک

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 1009

Berätta om din karaktär. Alex Andersson är en 21 år gammal och kom ifrån en fattig familj. Alex Anderssons mor gick bort när han var 10 år men hans far var med honom och stöttade honom. Alex Andersson var mycket retad i skolan eftersom han var mycket tyst av sig i skolan, Alex Andersson vill aldrig bli som dom. Han vill endast sprida kärlek till folk även fast han inte känner dom. Alex Andersson far jobbade som bilmekaniker, vid 12 års åldern har Alex far sparat upp en trasig bil åt Alex som han fick som han ska jobba på som projekt, då hans far tyckte synd om honom eftersom han inte hade några vänner. Och hans far ville ha att Alex hade något att göra på hans fritid efter skolan. Alex Andersson gick inte mycket till skolan och fick spendera mycket tid hos SOC. Men då Alex Andersson fick en bil som projekt så fick Alex Andersson ett stort intresse av bilar och älskar allt med motorer. Alex Andersson vill jobba med bilar samt äga många bilar och jobba på dom i framtiden. Alex Andersson är en väldigt glad person av sig och älskar att sprida glädje, Alex Andersson vill aldrig någon ont. Även fast folk inte är goda så är Alex Andersson alltid glad mot personerna.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kommer bidra med bra och mogen RP men bra scenarios. Kommer bidra att ha bra scenarios till servern och vara seriös i alla scenarios även fast det finns tramsiga människor som inte kan bete sig inom RP.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med Bra och rolig Rp och jag kommer följa alla regler och jag är bra på rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att dem båda parterna ska kunna ha roligt, båda parterna ska kunna vinna. Det gör så att scenariot blir roligt

Hur hittade du Unive? såg massa folk på youtub som spela unive då ville jag testa unive och de var en rolig server och såg på massa strims på twitch

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka