Accepterad William Hammarskjöld | Whitelist ansökning [psykopat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William Hammarskjöld

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/2694s/

Vad är ditt namn i verkligheten? William Strömstedt

Vad är ditt discord namn? knusse#0548

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2004

Berätta om din karaktär. Född och uppvuxen i Northern Cape, Sydafrika, hade Piet Van Niekerk en ganska vanlig barndom. Han gick aldrig i skolan och orsakade nästan bara problem runt staden. Vid omkring 13 års ålder hade han lagt märke till en obetald räkning på bordet och under den låg en större hög med obetalda räkningar, de var inte stora räkningar men de lade upp. Du förstår, det var en torka nyligen och av allt tänkte regeringen inte vänta på det som inte växte. Piet bestämde sig för att ta det i egna händer.

Först blev han stumpad för vad han kunde göra, men han pryddes med ett minne om att den lokala frisersalongen behövde en sopare. Han tog upp jackan och bultade ut genom dörren när han sprang. Han gick förbi de vissnande grödorna och kände en starkare uppmaning att få det jobbet. Han kunde inte läsa och skriva men han kunde säkert använda en kvast. Hans förälder har inte hållit honom från skolan trots trots säkerhet, förstår du, när du är jordbrukare kan du överleva om du vet vad du gör. Hans pappa lärde honom allt precis som hans pappa före honom och hans pappa före honom och hans mor tenderar till huset som hennes mamma gjorde och hennes mamma före henne. De var inte bekymrade över sig själva men de var bekymrade över Piet eftersom han inte hade något intresse av att odla som sin far utan med mysteriet om vad livet är.

Piet anlände till frisersalongen och utropade "Piet rapporter vir diens!". (Piet anmälde sig till tjänst!) En fruktansvärd gammal kvinna hånade och frisören drog ett smil. "Du tror att du bara kan pråla in här och sopa mitt golv? Jo, du har rätt. Gå till svep." sade han när han gav Piet kvasten. Piet förstod inte vad han sa men han visste vad kvasten betydde. Han var bara några svep från att rädda gården.

Dagen när han fyllde 16 arbetade han fortfarande på barberaren och sopade golvet. Den gamla kvinnan som var förskräckt av hans afrikanska sätt att bestämma sig för att när hon fick sin vanliga klädsel skulle hon lära Piet engelska och han var mer än glad att lära sig. Han lärde sig knappt skriva och skriva för att officiellt vara anställd av barberaren men han kunde säkert prata med kunderna. Han skulle knäcka skämt och frisören älskade det eftersom det alltid förde tillbaka folket.

Piet anlände till frisersalongen och utropade "Piet rapporter vir diens!". (Piet anmälde sig till tjänst!) En fruktansvärd gammal kvinna hånade och frisören drog ett smil. "Du tror att du bara kan pråla in här och sopa mitt golv? Jo, du har rätt. Gå till svep." sade han när han gav Piet kvasten. Piet förstod inte vad han sa men han visste vad kvasten betydde. Han var bara några svep från att rädda gården.

Dagen när han fyllde 16 arbetade han fortfarande på barberaren och sopade golvet. Den gamla kvinnan som var förskräckt av hans afrikanska sätt att bestämma sig för att när hon fick sin vanliga klädsel skulle hon lära Piet engelska och han var mer än glad att lära sig. Han lärde sig knappt skriva och skriva för att officiellt vara anställd av barberaren men han kunde säkert prata med kunderna. Han skulle knäcka skämt och frisören älskade det eftersom det alltid förde tillbaka folket.

En dag gick en man i en hemsk rosa jacka i en och satt i frisörstolen. Han hade en tjock afro och var snyggt klädd. "Jag litar på att du vet vad du ska göra, Thobias." sa den rika mannen. "Du ser ut att du har mycket pengar .. Varför har du den fula jackan?" knäppte Piet. Mannen vred inte på huvudet utan stirrade på pojken från speglingen. "Jag vet att du inte bara förolämpade min klädsel med de fula sandalerna." svarade den rike mannen på vilken Piet släppte en skratt, "Det är allt jag har haft. Varje öre går till min familjs säkerhetsfond i händelse av en ny torka." Mannen var fortfarande låst på den del där pojken med de fula sandalerna faktiskt skrattade åt honom

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill att RP nivan ska höjas med vissa personer som bara lallar runt och Vill att folk ska sköta sig bättre. Jag följer alla regler jätte noga och aldrig haft något problem med någon annan människa. Jag stannar vid varje rödljus även om många andra bara kör förbi, Jag tycker vissa borde tänka på hur dom klär sig för vissa har buggade kläder och vissa har kläder som ser lalligt ut.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? ör jag vill att alla ska ha kul och må bra på UNIVE och tycker folk borde RP:A bättre. Och för jag följer alla regler och ser ibland till att folk inte blir arga på andra personer t.ex. säger följ med mig så kan du lungna ner dig lite så kan vi parata om det sen=)

Hur hittade du Unive? Mina kompisar började spela på den i december och känner att det är dags att komma tillbaka

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha det generellt soft, få in det sociala perspektivet även över datorn. Få till lite feta scenarion och se till att ha kul. Bidra med ev förbättringar och vara till hands mot mods osv.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej faktiskt inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka