Nekad william.h | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

william.h

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198826294194/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Smokzy#3882

Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William Jakobsson han ungefär 30 år gammal han gillar att åka motorcykel då han har varit med i två olika mc klubbar som var krimminela, sen där efter så har han ägt mycket pubar och varit en nomad (nomad är alltså en kille som har varit med en i en mc klubb men lämnat då kallas man för en nomad).
Så nu förtiden så rullar han mest runt och försöker hitta en mc klubb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är är intresserad av att spela seriös server och den här servern värkar ha väldigt seriös RP, vill även bidra med bra scenarion och jag känner mig mogen för att spela på en seriös roleplay server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att ha Kul och göra scenarion som är roliga för båda parterna.

Hur hittade du Unive? Har sätt att en gammal vän har börjat spela på unive så vill testa den har även sett growmaster videos och den servern ser rolig ut

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha Kul och göra scenarion som är roliga för båda parterna.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt Att Göra scenarion som är roliga, och att ha jävligt kul vill även försöka ta mig in i Staff teamet de va så länge sen jag va med i ett Staff team.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är aktiv på unive mest .

Tillbaka