Accepterad William EkenW | Whitelist ansökning [Momme] [A.William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William EkenW

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198018955445/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? EkenW#7911

Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Han är 23år, och heter William EkenW och är från Sverige.William har en mamma och en pappa som är ganska rika och de hjälper William väldigt mycket. Hans föreldrar brukar oftast stanna hemma så han kan hitta på lite vad han vill i staden.och var med andra mycke när han var liten Han vill bli mekaneker och han Gillarder verkligen gick motorprogrammet på gymnasiet i tre år. Han var duktig i skolan och hade bra betyg. Han är inte efterlyst och är inte kriminell. han gillar att spela fotboll och inderbande och Vaska guld. Han är snäll och tycker om att hjälpa människor det är också därför som han vill bli mekaneker.De är för jag är bra på laga bilar ochså.

Varför ska just du bli whitelistad? ör jag tycker att jag förtjänar det. Jag vill börja jobba på Vianor eller på något annat ställe. Jag tycker att FiveM är jäkligt kul och att Multistaden har lyckats med allt. Jag känner att jag vill kunna hjälpa till i staden tillexempel som att börja jobba på ett jobb som behöver folk. Jag tycker också att jag tar RP väldigt seriöst. Jag har också andra vänner som har whitelist jobb och det hade varit kul att jobba med dom. Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag spelar mycket fivem och för att jag har jobbat som securitas på multi förut så jag vet hur det är att ha ett jobb här. och jag har varit whitelist förut och jag spelade mycket multi förut och nu för typ en månad sen tror jag det var började jag spela multi igen. jag kan också reglerna för att vara whitelistad på denna server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att detta är den fivem servern jag spelar och denna är det bästa Jag vet. Jag vill också bli whitelistad för att kunna få dom jobben som man måste vara whitelistad för att jobba som. Jag vill bli sjukvårdare sen och för det behöver man ju vara whitelistad.Jag vill bli whitelistad för jag tycker verkligen om denna server och som jag sa så vill jag ha ett annat lite roligare jobb men jag vill inte ha ett bättre jobb för pengarna, utan jag vill att folk ska känna sig trygga och att det är kul att hjälpa folk.

Hur hittade du Multistaden? L1ghtzz visa mig denna server och har hört bra saker från denna server av L1ghtzz

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så roligt så möjligt Utan att bryta regler och att inte bli bannad då heller.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka