Nekad William Ek | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William Ek

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? Blexi

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Gustav växte upp i en nära familj där han hade en mamma och en pappa. Hans mamma var lärare och inspirerade honom att alltid sträva efter kunskap och rättvisa. Hans pappa var brandman och lärde honom vikten av mod och att hjälpa andra i nöd. Redan som barn drömde Gustav om att en dag bli en hjälte i uniform. Han älskade att leka polis och tittade alltid fascinerat på polisbilarna som körde förbi. Hans intresse för att upprätthålla lag och ordning växte med åren, och han visste tidigt att han ville göra skillnad och skydda samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med allt möjligt, både bra och rolig rp som håller sig till reglerna. Hjälpa staffs genom att t.ex reporta när jag ser någon som bryter mot en regel. Även ha en seriös karaktär med en bra bakgrund. Jag kan även bidra med att hålla mig till reglerna hela tiden så att jag inte förstör någons rp. Jag kommer rpa så bra jag kan medans jag spelar på servern för att göra det roligt för mig och alla andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man t.ex blir tagen av polisen ska man inte bete sig dåligt och skrika bara för man har förlorat ett scenario, man ska alltså förstå att man förlorar scenarion och att man inte ska bete sig dåligt bara för det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst på av reglerna och detta är några av dem -RDM- Random deathmatch och det är att man dödar någon utan anledning! -VDM- Att man dödar någon med ett fordon utan anledning - Powergaming - Att man tillexempel inte rpar på skador om man krockar och så vidare.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har kört fivem i många år så jag har bra sådespelerioch vet hur spelet fungerar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka