Nekad william berg | Whitelist ansökning [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william berg

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: william berg

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198419553407/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? William Berg #3890

Vad är ditt födelsedatum? 7 November 2003

Berätta om din karaktär. Han heter Gunnar Nilsson och jobbar just nu som slaktare. Hans dröm är att bli polis och hjälpa staden från all kriminalitet och är 30 år gammal. han gillar även att jaga och fiska alltså nästan allt med frilufts livet. jag gillar även jass väldigt mycket. tidigare jobbade jag som bil mekaniker så jag kan ganska mycket om bilar men det var innan jag flyttade till denna staden. jag tror jag har nytta av att kunna saker om bilar när jag söker jobb.

Varför ska just du bli whitelistad? .

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Efter som jag har spelat en ganska bra stund på denna server och har varit White listad innan jag blev bannad på discord servern. jag behöver även whitelist för att kunna få jobb hos polisen

Hur många timmar har du på FiveM? 52 timmar

Hur hittade du Multistaden? blev tipsad av en kompis

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jag har blivit bannad på discord server eftersom att min kompis gick in på min dator och skrev en massa skit på servern men jag blev unbannad och nu är det bara börja om:)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka