Accepterad William..... | Ban överklagan [pingu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William.212

Icke Medlem
Meddelanden
244
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198977965991/

Ditt Hex-ID: 11000013ca8dfa7

Vad är din discord tagg? William.#5301

Vem var det som bannade dig? pingu

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fail rp bannad av pingu

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kunde inte ta upp mina händer eftersom jag var i vattnet och då trodde dem att jag ville endast kunna behålla mitt vapen men i själva verket gick det inte att komma upp och ta upp mina händer så det blev egentligen ett missförstånd men förstår också varför pingu valde att göra som han gjorde då det såg dåligt ut från min sida

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att vi var vid kokain båten det skedde ett missförstånd där som sedan löstes genom att vi pratade om det. Det stormar in några grabbar och frågar vart är William Ak. Jag smyger ut och låtsas som att jag inte är där dem får reda på vem jag är och går ut dem riktar vapen och skjuter mig i benet så jag ramlar i vattnet då väljer en grabb att hoppa ned i vattnet och göra /me tar upp hans händer när jag var i vattnet gick inte det att göra jag går upp ur vattnet eftersom dem riktar på mig och då slår han mig och då ramlar jag tillbaka min polare väljer då att skjuta eftersom dem riktar och tittar bort i någon sekund ifrån mig när dem gör det skjuter jag honom och börjar springa därifrån därefter när vi åker får jag ett pm om att komma support ochy därefter blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig men fortfarande var det det om man kollar från min sida eftersom jag inte kunde ta upp mina händer eller hoppa upp men kollar man från deras sida så var det jag som gjorde ett regelbrott och utövade dålig rp fast jag i själva verket inte menade att göra det så det är både ett missförstånd men samtidigt en giltig ban om ni förstår hur jag menar och formulerar mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad senast för lall tror jag när jag va vid gänghuset och slogs lite och blev bannad för lall i 30 min

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej tyvör inte pågrund av att det inte gick att hoppa upp för stenen eller ta upp händerna och då så ville jag inte heller simma till stranden och bli skjuten utan ville fortfarande överleva och klara mig och tillslut kom jag somsagt upp ur vattnet men då var det någon som slog och knuffade ned mig igen och då var det svårt att kunna komma upp men jag gjorde det och då tog min polare upp all uppmärksamet och då sprang jag

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att alltid göra bästa av situationen och göra scenarion så roligt för båda parter som möjligt och istället för att springa från början kunde jag utövat social rp och pratat mig ur situationen som med dem första

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka