Nekad william | Ban överklagan [EKen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iboy 145

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/William_145/edit/info

Ditt Hex-ID: 110000135833791

Vad är din discord tagg? William145#0890

Vem var det som bannade dig? för mig står det nåt konsitg men jag tror det var ax3l en väldig gammal ban då jag sluta med rp men vill komma tillbaka nu då jag inte ahr nått att göra.

Hur lång tid var din ban? 40dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Snor tjänstefordon Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hoppade i en ambulans bil när jag precis fick jobbet på sjukvården

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på väg till klädaffären för att köpa sjukvårds kläder.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en dålig syn av han då han säkert trodde jag var en lallare men men allt var bara att jag skulle hämta upp kläder med mitt tjänste fordon. så ja lite

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det är min första tror jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? borde åkt med en kollega så att dom inte trodde att jag var en lallare som åkte runt med en ambulans bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? yeess har inte spelat så mycket nu men har funderat på att ta rpen på seriöst och ha det roligt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka