Nekad William..... | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William.212

Icke Medlem
Meddelanden
244
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198977965991/

Ditt Hex-ID: 11000013ca8dfa7

Vad är din discord tagg? William.#5301

Vem var det som bannade dig? limpis

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? problem

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag va med i en grupp som heter sigma och har fått indragen krim sen jag kom tbx men jag har fått tbx krim rollerna och kan förstå att ni har hört om jag har gjort något

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. . satt i sigma dcn som inte är så super vänlig så att säga samt senare så fick jag en tag och blev bannad så var de med de

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ser inte bannen är felaktig i sig då jag va med i en dc som inte är så vänlig och direkt när kom tbx så blev jag ett problem men när jag kom tbx så försökte jag ändra mina gamla fel och försöka göra ny start samt jag blev bannad några gånger men blev unbannad av den som banna mig så försökte inte alls bli bannad sen har axeoo och dom har lall bannat mig alltså p ban sen har dom unbannat

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. . lall på piren men jag lärde mig av de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte va delaktig i den dcn och inte utföra såna handlingar i min krim rp att ksk inte få indraget eller bannad men fattar att de ser ut så men jag har fått tbx 90% av alla av dom som har dragit den

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte va delaktig i såna Communitys som håller på med dåliga saker

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

vill säga att jag kan ta åt mig att jag har min krim rp har vart åt skogen och ingen bra rp till servern och jag bidrar ingenting och jag vill bidra så mycket jag kan men jag fattar ba inte hur jag kmr tbx till samma beteende men jag vet hur de problemet inte ska uppstå de är att försöka att inte va den skottglada William så att säga som ni vet ksk om mig att jag inte har vart den bästa när jag kom tbx i början va jag lugn och men sen vetefan som hände att jag kom tbx till de beteende som inte va okej och de va shoot and loot sen kände jag på min magkänsla att de va dåligt men de va roligt de är ju roligt och så att skjuta och spela för shoot and loot men de är inte de servern vill ha right? och då vill jag ändra på mitt beteende genom att bara hindra mig ifrån att ens försöka inte befinna mig i skottlossnigar bara gå för social rp och roliga scenarion som är roliga för alla som rån och förhandligar och inte skjuta så mycket

LÄS DETTA JAG SKREV DÄR UPPE!

Philip kan vi inte diskutera eller komma överens över något om jag få bli unbannad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka