Accepterad william;) | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william;)

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197965214457/

Ditt Hex-ID: steam:1100001004b82f9

Vad är din discord tagg? voidzz#7774

Vem var det som bannade dig? fiveguards autmoatic system

Bild på banmeddelande: File(s) attached

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Nu var det ingen staff som bannade mig men har ingen aning om varför de skulle banna mig, har inget ledladdat eller så som kan ge mig fördelar i spelet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. åkte från sjukhuset till skattjägar arbetsplatsen för att jobba och när jag startar igång jobbet blir jag utkastad ur servern och texten kommer fram

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var en felaktig ban då jag ej har något nerladdat, inga cheats, modpacks eller något sånt (som ger mig fördelar). körde min bil i ett normalt tempo samt utförde ej någon skada på vägen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ej haft några tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet ej vad jag skulle kunna gjort för att förhindra detta eller hur jag skule gjort annars

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag förstår nu hur viktigt det är för mig att ha en server som Unive som jag kan spela på och hoppas verkligen att ni kan göra något åt saken (då jag ej gjort något)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag...

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka