Inaktuell William axelson | Ansökan[Karimoooooo]till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William axelson

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ditt discordnamn: Shroomish#7028

Ange ditt födelsedatum 21 Mars 2022

Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff finns mycket anledningar. Jag tycker att staff teamet nu här mycket bra men det kan också bli bättre. Jag vill kunna bli staff för att förbättra serven på många olika sätt. Staff skulle passa mig jätte bra för att jag spelar typ bara fiveM och så har jag mycket tid till staff arbete som behövs. Nu förtiden så rpar jag väldigt mycket dagligen. Om jag skulle bli staff så skulle jag absolut bara göra staff arbete för att jag tycker att det är viktigare. Som staff kommer jag ha mycket bra bemötande och vara snäll och trevlig. jag känner väldigt många i staff teamet just nu som e helper och mod. De säger att det är väldigt kul att få bestämma på serven lite mer och ha mer ansvar så det är därför jag vill bli staff. Jag kommer vara så aktiv jag bara kan för att kunna göra staff arbete. Själv tycker jag att rpn inte e den bästa just nu så jag skulle vilja göra så mycket jag bara kan för att göra det bättre. Om en kille kommer support och vill anklaga en annan kille för vdm eller annat skulle jag först fråga om klipp sedan vad han heter på Discord sen fråga om han kan komma support så han får säga sin egen del av hela grejen och sen så får man se vem som har rätt och inte så får den ena en ban eller mer. Jag vill få bort alla lallare och Människor som bara bryter mot reglerna och förstör på serven så att rpn inte e bra. Jag kommer att ta staff arbetet med ett riktigt stort ansvar och göra så mycket jag bara kan och hinner. Jag har ju då varit servervakt ett bra tag och vill ta ett till steg med mera ansvar. Detta är varför jag vill bli staff på Unive.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kan vara vädligt aktiv på alla dagar då jag inte har så mycket skol arbete just nu förtiden. Såklart kan jag spela mycket mera på lov och när ja e ledig.

Måndag: 15:00 - 22:20
Tisdag: 15:00 - 22:20
Onsdag: 15:00 - 22:20
Torsdag: 14:20 - 22:20
Fredag: 14:30 - 02:00
Lördag: 11:00 - 02:00
Söndag: 11:20 - 22:30

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat runt 11-12 månader på unive.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag kan typ alla kommandon på unive.

/revive (id) (du gör någon i liv som va död)
/noclip (du blir onsynlig och kan flyga)
/freeze (id) (du gör så man ej kan röra sig)
/unfreeze (id) (du gör så man kan röra säg igen)
/dv (du tar bort närmsta bilen)
/toggleid (du ser folks namn och id)
/ooc (du kan skriva i ooc chatten)
/spec (id) (du kollar på någon)
/skin (id) (du gör så man kan byta kläder)
/sc (staff chat)
/Svban (id) (anledning) (du bannar någon i 60 minuter)
/sqlbanoffline (du bannar någon som ska va bannad och inte är inne i spelet)
/kick (id) (anledning) (du kickar någon)
/tpm (du sätter ut en gps på mappen sen kommer du ditt)
/bring (id) (du tar en människa till dig)
/goto (id) (du går till en människa)
/sv (servervakt chat)
/setjob (du ger en spelare ett jobb)
/giveitem (id) (saken) (du ger saker till en människa)
/sqlban (id) (anledning) (hur länge) (du bannar någon längre än 60 minuter)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nja inte direkt Jag e ju ganska redo på alla olika områden men Kriminell ansvarig kanske inte skulle passa mig lika bra som de andra områdena.

+rep Tror du skulle passa som staff och du är mogen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka