Nekad William.2 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William.2

Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? William.#3494

Ange ditt födelsedatum 9 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 16:00 - 22:00
Tisdag 16:00 - 22:00
Onsdag 16:00 - 22:00
Torsdag 16:00 - 22:00
Fredag 16:00 - 22:00
Lördag 16:00 - 22:00
Söndag 16:00 - 22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? har bara varit medlem på unive i några veckor nu men spela hela tiden 2021 så har vart medlem innan men slutade under sommaren 2022 för tröttnade på att spela.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) ingenting sen jag började rpa igen men 2021 så vart jag 6 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dom har en stor del i själva rpandet det största jobbet dom har skulle jag säga är att göra det lättare för staffsen så mycket som möjligt så som att ta han om mindre regelbrott medans staffsen lägger mer tid på större regel brott som händer på server. Servervakter ska inte heller leta efter problem eller anledningar att banna/kicka folk så som Staffs gör utan låta regelbrotten komma till en. Det jag kommer lägga mest tid på som servervakt är att få bort alla lallare och dv:a alla bilar som står mitt i vägen som folk bara har lämnat där. Om jag väl bannar någon som jag förmodligen kommer att göra om jag blir servervakt kommer jag försöka förklara till dom i dm varför jag valde att banna dom och även skicka klipps. Och nu när jag rpar kriminell så tycker jag att servervakt hade varit en bra sak att ha enligt mig då man möter på massa lallare då och då.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag tycker det känns som ett roligt arbete att kunna hjälpa folk och kunna kolla så att alla sköter sig till punkt och pricka. Och att kunna banna folk som lallar och snackar halv ooc saker för det är inte bra rp. Jag tycker även att det skulle vara kul att lära känna er Staffs bättre och kunna skapa en gemenskap med er alla och bara kunna prata och ha kul. Jag tycker även att det skulle vara kul att kunna hjälpa folk och väg visa dom för att det är ju viktigt att dom som spelar på Unive ska trivas och tycka att det är en bra server.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En abuse kan ju vara till exempel om man åker runt å lallar slår å skjuter varandra sen ressar varandra de e ju abuse och lall. En annan abuse kan ju va att kicka/banna folk för man tycker dom e jobbiga OOC eller IC.

Korruptionen hos Servervakter är om du till exempel bestämmer dig för att gå ner till Auto experten och be dem trimma din bil, sedan sparkar du dem och går för att slippa fakturan och betala.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka