Nekad william.16 | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william.16

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? wss1337

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: pablo paltnacke 26.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Aggresiv, korkad, rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Pablo Paltnacke kommer från brasilien och genomgick i ung ålder en skönhetsoperation för sin röv när han kom till Sverige vilket han blev mobbad för i skolan som han tyckte var jobbigt. Hans pappa lämnade sedan honom vilket gjorde hans liv ännu jobbigare. Pablo har inte haft en lätt uppväxt utan sin pappa och med mobbning. Eftersom Pablo hade en dålig uppväxt så ledde det till att han drogs in i kriminalitet och fastande där. Han försöker nu dra sig ur det genom att flytta till staden Unive för att satsa på något bättre. Hans drömjobb är inom bilbranschen och speciellt på en bilfirma. Han vill nu försöka köpa ett fint hus och en dyr bil samt lära känna mycket nytt folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med många roliga sociala scenarion med många andra spelare. Jag vill lära känna mycket nytt folk att rpa med och jag tror att jag kommer bidra med många unika scenarion. Jag kommer bidra med en hög RP nivå och alltid försöka hålla en hög RP nivå samt att få folket runt mig att rpa med hög nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska kunna förlora ett scenario, man ska va redo att alltid kunna ge upp i scenario för att motparten ska ha kul. Om alla spelare för motpartens vinst så kommer rpn gå runt å alla kommer vara glada och ha roligt. Om man t.ex blir jagad av polisen så kan man ibland ge upp eller kanske inte välja den bästa bilen för att polisen också ska få ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har varit bannad några gånger för både saker som jag tagit lärdom av och saker som jag inte visste var ett regelbrott närt jag var ny. Jag har alltid tagit lärdom av mina bans så de aldrig har hänt igen och jag uppskattar alltid varje ban så jag får lära mig. sen har jag fått ip bans som min bror fått ban ifrån.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Döda någon utan ett bakomliggande scenario. VDM: Använder sitt fordon som ett vapen. METAGAMING: Tar info till sin karaktär från OOC. SUNT FÖRNUFT: Gör inget ingame som du inte ha gjort

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Nekad.
Anledning:
Din text är AI skriven.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka