Nekad william.16 | Beslut Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william.16

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Ditt discord namn: wss1337

Ditt Hex-ID: 110000143e0cee6

Vad för typ av beslut gäller det? redlist krim, prisökning i 4 månader

Vem/vilka tog beslutet? manizz. Kan limpis eller nån hög uppsatt kolla på denna överklagan

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag fattar att dom tog beslutet eftersom de var ett regelbrott och att jag har tagit lärdom till de jag har väntat ut redlisten i 1 månad o 2 veckor ungefär och jag fattar att de jag gjorde var fel. Jag har hundra procent fattat att de jag gjorde var fel och de kommer inte hända igen.

Hur är beslutet felaktigt? de är inte felaktigt de är bara att jag har haft den i över en månad nu och jag har verkligen tagit lärdom o de kommer inte hända nånsin igen jag har väntat denna länge och haft sug att få rpa igen på unive jag vänta dessutom ut bannen och fattade att de jag gjorde var jätte cp gjort av mig. Jag fattar att de tog beslutet men jag har verkligen tagit lärdom nu och jag har väntat ut den länge och verkligen fattat mitt misstag

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: finns i pm.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Annars ifall man kan sänka prisökningen skulle uppskattats från nivå 3 till 1 eller nivå 2 då jag endå väntat 1 o halv månad på min redlist

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka