Nekad William-1337 | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mawl

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/william_1337/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? William-1337#1337

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär (Sven Olof) är en människoskygg person, som ursprungligen kommer från en by uppe i norra landet. Han har nyligen flyttat till staden och försöker bli en del av den. Han försöker verkligen utveckla sina sociala förmågor och andra viktiga. Detta är som en utmaning han tilldelat sig själv, istället för att sitta i sitt garage och mecka med sin husbil.

Ja, Sven Olof gillar att mecka med motorer och bilar och gör gärna ofta det på fritiden. Han gillar speciellt att mecka på din husbil som han ofta brukar köra ut i skogen och campa i. Detta är en riktig livsnjutare om man säger så. Men det finns även en annan anledning till att Sven Olof har detta som en regelbunden rutin. För bara några år sedan hade Sven en fru, som tyvärr gick bort i en trafikolycka, och detta var en av dem aktiviteterna som han tyckte mest om i livet. Att åka ut och campa med sin fru. Nu fortsätter han med det, för minnenas skull. Han har även nyligen skaffat en husbåt som han brukar åka på långa turer med.

Sven jobbar för tillfället hos Postnord, men vill gärna byta jobb eftersom att arbetsklimatet inte är det bästa enligt han. Det som har drivit honom fram är kollegorna, som blev hans första vänner, och dem har betytt mycket eftersom Sven är folkskygg. Han är fortfarande osäker vad han vill byta jobb till, men han vet att han ska börja på ett jobb som verkligen bidrar till staden. Antingen Sjukvårdare, eller något annat samhällsviktigt jobb som hoss Räddningstjänsten.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag borde bli medlem på servern eftersom jag själv vill bidra till att servern blir mer seriös, alltså att roleplayen blir mer verklighetsförtroget. Jag tror att alla kommer kunna ta del av en bättre spelupplevelse ju mer folk som blir medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Detta hänger ihop med frågan över ganska mycket eftersom mina förmåner av att bli medlem, blir i slutändan allas förmån. Och när jag säger detta talar jag nog inte för mig själv, jag kan tänka mig att ju fler som blir medlem på servern, desto seriösare kommer roleplayen bli. Och det kommer alla få ta del av. För att jag vill bidra så att roleplayen blir mer seriös, vilket i sin tur i slutändan gör att det blir roligare för alla. Jag vill inte bli medlembara för min skull, som sagt, jag vill känna mig delaktig i att bidra till en bättre spelupplevelse för alla på servern.

Hur hittade du Unive? Genom att jag blev rekommenderad servern från en polare och det är på Unive jag känner mest spelglädje, framför allt på grund av att roleplayen är seriös.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att det helt enkelt ska vara så verklighets förtroget som möjligt. Man ska kunna dra paralleller mellan mitt beteende i spelet och hur jag skulle ha betett mig i verkligheten så att säga. Detta kommer bidra till att alla, ännu en gång, kommer tycka att servern blir roligare att spela på.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att försöka skaffa ett jobb som jag sedan kan bidra till servern med, jag vet för tillfället att det finns jobb som är väldigt underbemannade, och jag vill bidra här. Mitt mål är efter medlemskapet att jobba hoss räddningstjänsten, sjukvården eller polisen eftersom jag känner att roleplayen är som mest seriös bland dem jobben.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar endast på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka