Nekad william 100% | Ban Överklagan [flasher]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william 100%

Medlem
Servervakt
Meddelanden
24
Reaction score
3
Ban-referens
fivem-garage-4o89 — FiveM, Utgår 2026-03-20
Anledning: brister i sitt rp
Bannad av: flasher
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag och mina vänner körde i närheten av piren polisstation när vi såg en komma ut från området vid blocks hus. Vi ligger i krig med det gänget och reagerade därför direkt när vi såg bilen komma. När vi såg bilen började vi öka farten för att undvika onödiga skottlossningar men bilen väljer att köra efter. Dom börjar också pitta o skrika stanna fick ja höra av mina kompisar o då tar vi beslutet att åka till bästa ställe o skjuta.

Bilen kom ju ifrån blocks hus och åkte fort mot oss o då antog vi att det var block eller svarta kronan eftersom denna bil har skjutit mot oss förut. När vi försökte åka ifrån denna bil började den pitta och personerna skrek "stanna" och då sa den andra bilen till oss att vi borde skjuta så då tar ja beslutet att vi skulle stanna vid bästa tillfälle för att skjuta o de gjorde vi.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag kan förstå varför det kan uppfattat som brist på social rp. I stunden tänkte jag bara på att vi var i krig med gänget som bilen åkte ut ur och bilen pittar och skriker stanna vilket gjorde så att jag börjar tänka på att vi ska stanna o skjuta så fort som möjligt så att bilen inte hinner skicka prios och göra det till en större grej. Men jag förstår nu i efterhand att vi skulle ha stannat eller iallafall saktat ner o snackat med bilen.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att både i gängkrig ska man försöka skapa så mkt social rp som möjligt innan man går till skottlossning. Bara för att 2 gäng är i krig betyder det inte automatiskt att man automatiskt ska börja skotta eller använda våld.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni ska unbanna mig eller sänka bannen för att jag bidrar med rolig o bra rp, denna gången tänkte jag mig inte för mig kommer göra det nästa gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka