Nekad williamöhman | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

williamöhman

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/sygyuydhgvehnj/

Vad är ditt namn i verkligheten? William Öhman

Vad är ditt discord namn? addison rae#9353

Vad är ditt födelsedatum? 26 November 2004

Berätta om din karaktär. Han heter Reja Beja och är 21 år gammal och är född i Göteborg Sverige. Han bodde i Göteborg i 15 år sen flyttade han till Stockholm och bott där i 5 år nu. Och i Stockholm började han jobba och så gick hans pappa gått bort på grund av cancer lite efter dom flyttade till Stockholm och det ställde till för både hans mamma och Reja, hans mamma började missbruka och Reja blev väldigt aggressiv tillslut tog dom bort Reja från hans mamma och Reja blev fosterhemsplacerad, Reja har sen dess varit väldigt aggressiv och Ledsen av sig. Reja gillar att umgås med folk det gör han väldigt glad och göra lite olika saker på sin fritid. men Reja hamnar på fel väg och med fel personer, han är gått till och bli småkriminell och han gör bara gott men också dåliga saker men han tycker om det livet han har och det bara växer. Träffar nya människor med samma inriktning som han, det blir bara värre och värre och han försöker ta sig ur de livet men han har kommit så djupt in i kriminaliteten så han inte kan ta sig ut så han har bestämt sig för att stanna och göra det han gör bäst

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att kunna höja både min och andras rp, och att kunna komma åt lite jobb som tex polis, Mekonomen osv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp nivå. försöka höja andras rp nivå t.ex hjälpa nya spelare genom ooc chat och skriva om dem gör något som är utanför rpns regler. jag kommer även att försöka skapa roliga scenarion, som är roliga för mig och andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? vi kan säga att ett scenario med polisen och att det fångar dig du gör det inte för att vinna du gör det för att båda ska ha en chans att vinna

Hur hittade du Unive? Kompisar tipsa mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka