Nekad williamöhman | Medlem ansökning (Leonari7)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

williamöhman

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William Öhman

Vad är ditt discord namn? addison rae#9353

Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Namnet på min karaktär är Kalle paltnake. Han är en bilälskare. Kalle är också nyfiken på omvärlden. Han försökte många olika saker. Arbetade som brandman , reporter åkte på en bilresa och sedan hade Kalle många vänner involverade i brott. Kalle är ofta nyfiken på vad de gör, men PGA tror att han inte är bosatt i staden och han har ännu inte fått tillstånd från stadsägaren. . För som sagt, han är väldigt nyfiken och har många vänner som gör det. De är kriminella på heltid, kan man säga. Olof har också många vänner, och han får vanligtvis nya vänner då och då. Men som han alltid sa. Vänner kommer och går, men goda vänner insisterar. Kalle är också singel och har inga barn. . Men han vill ha en familj . Även om det är svårt. Juste, glömde säga att Kalle är 21 år i år. Så han föddes 2001. Han kommer från en annan stad som heter frändefors, men den staden gillar inte Kalle, så han kom hit. Här känner han sig mycket välkommen och trivs. Han lovade att han aldrig skulle lämna staden frivilligt. Men Kalle har ett litet problem, han fuskar lätt och blir alltför upphetsad och hypad. Då blir han också lätt arg och ledsen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra mycket med att reportera buggar och sådant liknande då jag är en väldigt aktiv person när de kommer till spelandet, hittar jag någon ja gillar så kommer jag spela de non stopp så kommer nästan alltid vara aktiv och hjälpa till med allt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela på motpartens scenario innebär att går ett scenario snett för dig som är kriminell och polisen får tag på dig så istället för att börja gnälla på något du tycker de gjorde fel så spelar man ut hela scenariot.
Är det något som bryter regler etc så tar man det efter scenariot är klart, men oftast jag från tidigare erfarenhet inte brukar prata med staff om det inte är något riktigt allvarligt, naggar man för mycket på smågrejer så leder det oftast till en ond cirkel där man alltid reportar saker hela tiden och detta kan tillföra sämre rp nivå när folk inte vill köra klart scenarion.

Hur hittade du Unive? På youtybe och när jag såg allt det här med fivem blev jag ganska fascinerad över det för att det verkar så seriöst så jag laddade ner fivem och läste och kollade videos och folk sa att Unive är det bästa valet

Vidare till muntlig intervju, lycka till. Du har 48h på dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka