Nekad willhelg123 | Chef-jobb ansökan [Smokey Nagata]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willhelg123

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Biträdande på Enhörnings Advokatbyrå

Vad heter du IRL? Wilhelm

Vad heter du på discord? Willhelg#0349

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? sen april kanske minns inte riktigt men ett bra tag.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer försöka anställa fler advokater eftersom att vi inte har så många och det behövs mer än 3 aktiva advokater i staden. Jag kommer försöka att göra det bättre mellan polisen och advokatbyrån. Jag kommer se till att alla som jobbar där kommer vara aktiva annars kommer jag sparka dom. Jag kommer försöka att hjälpa ny anställda så att de kan bli bättre på sitt jobb, jag kommer att ta med dom på förhör och även lyssna när dom tar ett förhör och ge dom feedback sedan. Jag kommer att vara aktiv nästan varje dag och då jobba och det kommer utveckla Byrån positivt antar jag.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är personal ansvarig där och har jobbat där länge.

Hur ofta kommer du vara inne? Nästan varje dag. Det kan vara lite annorlunda om jag har mycket i skolan. Jag kommer minst vara inne en timme om jag är inne.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja. Jag har det bra som personalansvarig

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka