Accepterad Willez_pro | Medlem ansökning [Domi.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Willez_pro

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Willy

Vad är ditt discord namn? Willez#4965

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2010

Berätta om din karaktär. Min käraktar Heter Melker Lövgren och föddes i en liten stad i luleå som heter Gammelstaden. Han växte upp med sin mamma och pappa! men när han var 5 år så skildes hans föräldrar! dom bråkade jätte mycket! och vara arga på varandra hela tiden det tyckte melker var skönt att dom gjorde slut! för han brukade sitta i sitt rum och höra på hur dom skrek på varandra! det gick väldigt bra för han i skolan och han jobbade hårt för han visste vad hans mål var! att bli polis! han ville bli polis jätte mycket och kollade youtube videos hela tiden på polisen! när han var 18 år ansökte han till polis högskolan och kom in! han gjorde sin utbildning och klarade det! nu är hans mål att bli polis!.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt hög rp nivå samt roliga senarion där alla som är med på det ska ha kul både kriminella och poliserna samt andra spelare!.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag t.ex flyr från ett rån och krockar i snabb hastighet och fortsätter köra för att vinna senariot

Hur hittade du Unive? Igenom min kusin

Vidare till muntlig intervju. Du har 48 timmar på dig, lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka