Accepterad willevonka | Medlem ansökning [Balooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willevonka

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198892171969

Vad är ditt namn i verkligheten? wilfred johansson

Vad är ditt discord namn? wille#2280

Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Wille vonka och är i 20års åldern. Har en tvilling som han inte ens visste fanns tills dem mötes i staden unive (tvillingen heter Willevonka). Jag blev bort adopterad för att föräldrarna inte ville ha tvillingar. Min nya fosterfamilj flyttade till staden unive bara några dagar efter jag blev adopterad. Jag har bott i staden unive i nästan hela sitt liv och studerat och haft ett bra liv. Men när jag flyttar hemifrån så klipper jag all sosiala band och relationer som jag har. Jag lever ett väldigt ensamt och dystert liv. För att överleva börjar jag jobba som reporter. Men så en dag kommer min tvilling till staden och det ändrar allt. Min tvilling övertalar mig till att begå brott. och därifrån går det bara utför. Vem vet vad som händer härnäst!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? älskar att rollspela, skulle passa bra in i communityn, är mogen, kan vara aktiv på helgerna och de flesta vardagarna, är ganska bra på rollspel.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? väldigt seriös RP, almänt rolig att spela på, väldigt snällt och moget community, en väldigt välutvecklad server med bra admins.

Hur hittade du Unive? hittade den när jag scrollade på tiktok och tänkte att jag måste pröve det så jag laddade ner fivem och fastnade för servern direkt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli väldigt bra på det och skapa roliga stunder och scenarion för att skapa en trevlig miljö.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att verkligen leva in i min roll och ha så roligt som möjligt när jag rollspelar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej har inte fastnat för någon annan server som den här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka