Nekad WilleTheKing2004 | Whitelist ansökning [Vilgot_Dojan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WilleTheKing2004

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198822062418/

Vad är ditt namn i verkligheten? William Hammarsten

Vad är ditt discord namn? WilleTheKing#9685

Vad är ditt födelsedatum? 18 November 2004

Berätta om din karaktär. min karaktär är en 16årig kille som precis flyttat in i stan med sin kompis, för att bevisa för sina föräldrar att dem har fel och att han kan klara sig utan dem. Han har även aggressionsproblem. Han har varit med mycket och han har inte riktigt kunnat ta ut det på något, han gymmar mycket för det är det ända stället som han kan ta ut det på. han kommer från norrtälje.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelistad så att jag kan börja praktisera och förhoppnigsvis börja jobba på sjukhustet. jag vill testa på lite nya saker. jag vill bidra med det jag kan

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag tycker om denna server, och jag har precis börjat med rp men jag tycker redan att det är otroligt roligt så jag skulle gärna vilja stanna kvar på den här eftersom både jag o min vän tycker så

Hur hittade du Unive? genom en väns vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha skoj och försöka bli bättre o bättre på rollspel på vägen

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nope jag spelar bara på denna och har bara spelat på denna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka