Accepterad WilleTheBeast | Medlem ansökning [Daddy Kiko]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WilleTheBeast

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? willethebeast

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2010

Berätta om din karaktär. Min käraktar heter Oliver Persson och är 20 år gammal, Han växte upp i Luleå med sin mamma och pappa men redan som ung fick han det svårt hans pappa var kriminell och lämnade han och sin mamma så dom fick det svårt med pengar. Hans mamma började dricka mycket alkohol för hon mådde dåligt vilket påverkade Oliver stort. Oliver började sälja droger på gatorna för att tjäna pengar som 16 åring och hoppade av sin skola. Sedan 1 år senare blev han rekryterad av ett gäng och blev gäng medlem som 17 åring. och nu är han 20 och lever i den "kriminella värden".

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med unik rollspel samt rolig RP jag som en spelare kommer göra mycket på servern jag kommer kunan bidra med så många roliga scenarion som båda parterna kommer ha roligt i jag kommer kunna bidra med en unik rp. Jag kommer vara en ständigt aktiv spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel om du rånar en butik och fått pengarna sedan kör du ifrån butiken med pengarna du krockar men fortsätter köra utan att rollspela på skador eller liknande för att vinna scenariot och få pengarna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag förstår samtliga regler, Power gaming: Du ska rollspela på skador m.m exempelvis om du krockar med en bil ska du rpa på skador. Fearrp: Man ska rollspela rädd om till exempelvis någon riktar vapen mot en.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har 4 års erfarenhet av rollspel har ju både rollspelat och varit staff här på unive flertals gånger.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka