Accepterad WilleTheBeast | Ansökan till Servervakt [ABBE2010]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WilleTheBeast

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? WilleTheBeast

Vad är ditt Hex:ID Har ingen aning

Ange ditt födelsedatum 10 April 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Ja jag är väl aktiv ca 4-5 timmar om dagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? över 1 månad har varit helper nyligen.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Är inte hemma så kan inte bifoga en bild, men har inte blivit bannad under 3 månaders tid har grön ban nivå kollade upp detta själv när jag var staff, har inte rpat på flertals månader endast gjort staff arbete.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att underlätta för samtliga staffs, exempelvis om en person gör ett mildare regelbrott eller lallar för att förstöra kan servervakter banna och skicka in till staffs för en ban förlängning.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för jag vill ta ett större ansvar på servern och kunna underlätta för er staffs samt att driva serverns rp nivå frammåt och få bort små lallet på servern och bara hjälpa unive på det sättet jag kan. Jag har tidigare erfarenheter och känner verkligen att jag kan ta på mig ansvaret.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption & abuse kan ske på flertals olika sätt.

Här kommer några exempel:

Jag dör i en skottlossning sedan efter scenariot ressar jag mig själv.

Jag har toggleid under skottlossning eller andra scenarion.

Jag ressar mina polare när dem dör.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka