Accepterad WilleSand1337 | Whitelist ansökning [EmilG21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WilleSand1337

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Dille04/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wille Sandqvist

Vad är ditt discord namn? Wille#1256

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2004

Berätta om din karaktär. Totte karlsson är 65 år gammal och har varit en gammal framgångsrik affärsman tills den dagen då hans fru gick bort i cancer... Totte blev drastiskt deprimerad och började bruka alkohol i stora mängder. Tottes räkningar blev genast höga och tillslut kom Tottes hyres värd och sparkade ut honom. Totte´s barn sa upp kontakten med honom och även hans älskade fotbollslag sparkade ut honom ur laget. Totte hade inget kvar. Men nu har Totte bestämd sig för att gå börja ett nytt liv då han hade tänkt att bli ordningsvakt åt Securitas. Han vill få igång sitt liv igen så han kan få tillbaka kontakten med barnen och fotbollslaget. Totte vill leva lyckligt dom sista åren han har kvar... därför ger han allt nu så han kan få sova med tak under huvudet och få mat på bordet.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en mogen kille som älskar att rpa, jag har rpat på många olika servrar tidigare och denna server verkar rolig så jag vill ge den chansen. Jag har även varit staff på ett flertal servrar tidigare så jag vet hur rp fungerar. Jag tror jag kan utveckla serverns rp på det sättet att jag har bra koll på reglerna och har ett vettigt tänkande. Jag har spelat five m rätt länge nu runt 600 timmar har jag. Jag var inne på servern tidigare idag och tyckte den var en riktigt bra server +rep till utvecklarna.

På senare tid tycker jag liksom folk har rpat för pengar och sånt men jag är ingen sådan jag rpar bara för scenarionas skulle det är roligare att ha ett nice scenario istället för en go bil liksom :)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag älskar att lira rp och har gjort det under en väldigt lång tid. Jag älskar att spela på fivem servrar som har seriösa spelare vilket denna server har. Denna server har även en storspelar bas vilket gör det ännu roligare att rpa. Jag har liksom letat länge efter en server som har mycket jobb och denna server har liksom fler än 1 bil firma och sen som jag har förstått det så äger folk affärerna vilket är tvär fett verkligen. Så jag hoppas verkligen jag får chansen att visa vart jag går för :)

Hur hittade du Unive? Min vän tipsade om denna server. Samt att man ser den på server listan hela tiden då den har snittar typ 100 spelare varje dag

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har inte något särskilt mål med mitt roleplay utan jag vill bara ha kul och skapa feta scenarion liksom :) Men kanske att skaffa en fin bil och glida runt eller skaffa mycket vänner är alltid trevligt liksom. Jag är en sådan person som tar den vägen vinden tar mig liksom

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka