Accepterad Willer5380 | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Willer5380

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Amer

Vad är ditt discord namn? Willer5380

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Amer Dansson. Han är en skön och trevlig individ som är gillad i sin stad eftersom att han har en skön aura mot allihop. Han är känd i sitt område eftersom han är ute ofta med sina polare. Hans uppväxt har inte vart så värst tufft men de bodde däremot i en utsatt ort / område men det spelade inte så mycket roll på den tiden då han va en skön individ mot folket. En dag när Amer va ute med polare och spela fotboll så kallade ett par äldre honom för att de ville prata med honom. När han gick fram till de så erbjöd dom honom ett flertals chanser att kunna jobba åt honom för att kunna tjäna lite pengar. På denna tiden var han ung och dum och han hade gjort allt för att få pengar. Det började med att leverera grejer och langa, sedan blev det grövre och grövre jobb som han fick. Och när han inte ville göra det längre så hade han inga val eftersom att han inte bara kunde lämna gatan. En dag så fick han ett grovt jobb och de skulle kidnappa en person med pengar på huvudet och han skulle få en stor summa av det ifall han sköt honom i huvudet sedan.
Planen lyckades och han sköt honom i huvudet… 3 dagar senare blir hans lägenhet razziad och han blir arresterad och hans häktad. Sedan efter ett par rättegångar och förhör så blir han sedan dömd för Mord och får 12 år i fängelse. Nu har han äntligen kommit ur fängelset och han har blivit äldre och han ska redan nu in i gatan igen.
Fortsättning följer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en social och rolig rp nivå som inte ska vara någon tråkig rp utan en rolig rp med en rolig karaktär och ett flertals roliga scenarion.
Jag läser reglerna och lär mig efter det och lär mig av mina misstag och förbättrar det tills nästa gång i min rp.
Jag bidrar till att jag är en förstårlig person och öppen för diskutioner i servern och är trevlig och social.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att alla i scenarion ska få en skön aura och att alla ska ha roligt och vilja göra ännu mer trevlig och rolig rp.
Som till exempel i skottlossningar så kan man få någon kidnappad och efter det låta de leva för att sträva efter en chans mot motparten och för de o kunna sträva för rolig rp!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har förstått en hel del regler från min erfarenhet i rp. Rdm som finns på servern är att man inte får döda någon utan anledning eller iallafall en BRA anledning. Vdm är när man använder fordon som ett vapen för att till exempel köra över någon. Fail rp och sunt förnuft är att man skall sträva efter att RPa och göra saker man hade gjort i verkligheten. Bryter man mot regeln Sunt förnuft så blir det Fail RP.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på andra servers men aldrig en sån här stor server så det ska bli kul o se hur rpn går i denna servern som har ett fint rykte/

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nae

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka