Nekad willepille14 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willepille14

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? akhikomtesta

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Pontus pang 16 år gammal och föddes som en busig kille och har gjort mycket busiga saker i skolan han är en snäll kille och har väldigt mycket energi han gillar att skämta om saker och när han va liten så va han med i mycket slagsmål och har mycket folk emot sig nu har han tagit sig ifrån alla på problem och vill börja om livet på nytt han gillar att ha kul med sina vänner och han längtar till att få börja om sitt liv på nytt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en shyst kille som har mycket energi och är jävligt rolig jag har spela rp i snart 2 år och har över 1000 timmar på steam jag kommer hålla mig till servers regler och inte göra saker som kan bidra till dåliga senarion om någon kidnappar mig te.x så hade jag suttit tyst om dom bad mig göra det och lyssnat på alla dom hade sagt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När Man skiter i sig själv och bara vill att det ska bra för den andra personen och bara att han ska ha kul och inte du själv typ

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Den viktigaste regeln enligt mig är suntförnuft efter som om folk inte har suntförnuft så kommer server få dåligt rp och te.x rdm är verkligen inte till låtit heller och rdm står för random death match vilket menas med att man dödar någon utan aledning och vdm är typ samma sak fast att man dödar någon med ett fordon

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat mycket rp och har över 1000 tusen timmar på fivem jag letar efter en ny server nu har tycker att unvie låter bra och har många spelare

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vet inte just nu iallafall

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka