Nekad WillePille123 | Medlem ansökning {Taxi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WillePille123

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William Mattsson

Vad är ditt discord namn? mattsson6736

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bob Svensson. När han var 3 år gammal så lämna hans mamma Bob på en cirkus, Bob fick nya föräldrar som var stänga som slog han och hans tvilling Per Svensson. Bob och Per levde utanför cirkusen i ett tält med sina styvföräldrar. Vi tränade på ett nummer där vi stod på två elefanter, jag stod på ena och brorsan stod på andra och vi skulle hoppa igenom en eldring sedan blev elefanten rädd och sprang igenom cirkus salen och då blev Per skadat i pannan. Ambulansen kom och tog Per till sjukhuset. Jag följde med i Ambulans bilen och var orolig medans föräldrarna bara skrattade . Per låg medvetslös i 3 månader och sen när han vaknade så flydde vi till en båt som tog oss till den här staden. Efter det gick vi skilda väggar. Per blev bärgare och jag blev kriminell. Jag var själv och lärde mig hur jag skulle leva sedan träffade jag Oskar Poul och det visade sig att vi var kusiner. Vi blev bra vänner och startade en kriminell bransch.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp, långvariga och roliga scenarios, kriminell rp, no winmentality, hög rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra det roligt för både parten liksom om du är i en jakt med polisen så ska du inte bara kicka dirket utan du väntar och försöker göra det till en rolig jakt för bägge sidor. Man spelar inte bara för sin vinst utan också göra det roligt och realistiskt.

Hur hittade du Unive? Jag fick ett tips av en vän och tyckte servern såg bra ut och därför ansökte jag

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka