Accepterad WillePille123 | Ban Överklagan [Maionais07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WillePille123

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198892573435/

Ditt Hex-ID: steam:11000013791e2fb

Vad är din discord tagg? mattsson6736

Vem var det som bannade dig? maionais07

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-25 165922.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För de trodde att jag har Metat, men satt i gäng vc men blir spam dragen av någon i alliansen för vi kidnappade de för att de var upp hetsiga och kalla oss massa saker. Jag unmuteade i gäng vc senare eftersom de drog mig och då börja de snacka om scenariot ooc. Sen lämnade jag för det gick inte och fortsätta scenariot när de snackar med mig ooc. Det var någon i Athenas som utförde dragningen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän kör fram till en bil, vi snackar med de och de säger att de ska kliva på oss, vi kör efter och frågar vad han menar sen så kör de iväg och kallas oss hundjävel, de stannar lite fram och tillbaka, kallar oss mer taskiga saker, sen försöker de köra humane, min grabb hoppar ut och riktar de kör, sen stannar ena och jag benar han med mitt vapen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker att det var felaktigt eftersom att jag satt i gäng vc och blir spam dragen av de vi har kidnappade, jag unmutear och de börjar skälla ut mig så min karaktär står stilla ig, de var tre pers som konfrontera mig och jag snackade tillbaka, sedan skriver jag i ooc kanalen att han ska sluta gråta ooc eftersom han förstår scenariot. Så tycker att det är fel att jag blir bannad för meta när jag blir tvungen att unmutea för att kunna spela vidare

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommeri inte ihåg så många bans men har fått de bortagna och en gång fick jag indragen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske lämnade gäng vc kanalen men då hade det också kunnat kvalificerats sig som meta så vet ej vad jag hade kunnat gjort, en help kanske

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte unmutea utan göra en help eller lämna vc

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka