Nekad willepill | Medlem ansökning [T4arget]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willepill

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199256791911/

Vad är ditt namn i verkligheten? wille eriksson

Vad är ditt discord namn? willepille #3228

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Risto Höglund han är född 1963 och älskar att vara med sina vänner och leva livet. Han njuter av livet han är väldigt snäll men blir väldigt lätt arg men är väldigt omtänksam och hittar derför många vänner. Men han blir avundsjuk på sina kompisar som tjänar pengar och det vill han ochså kunna göra. Risto älskar att va med nya människor. Ristos största dröm är att kunna jobba på ett roligt jobb som bilfirma eller sjukvårdare innan han går i pension . Risto vill jobba som sjukvårder eller på bilfirma för att han älskar att hjälpa folk och träffa nya ansikten.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill kunna utväckla mitt rpande och skaffa jobb och hjälpa servern genom att hjälpa andra som rpar tex sälja bilar sjukvård och liknande för jag gillar att sätta ett leende på folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska bidra med att hjälpa folk antingen via bilar eller sjukvård och hjälpa folk i nöden och helt änkelt göra det roligare och så att folk ska kunna få vård så att dem kan känna sig trygga

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man rpar för att båda parterna i ett scenario ska kunna vinna så att scenariot blir kul för båda parterna och inte för bara en part.

Hur hittade du Unive? mina vänner rpade på unive och jag ville testa rpa och min första server blev unive och jag kan inte sluta rpa på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka